לטיגציה אזרחית מסחרית

חוכמת הליטיגציה האזרחית המסחרית

הליטיגציה הראויה לכינויה "מלכת המשפט", היא אמנות ההתדיינות בבית המשפט. הליטיגציה האזרחית-מסחרית הינה תחום התמחות שבא לידי ביטוי בהופעת עורך הדין בבתי המשפט לצורך ייצוג לקוחותיו בסוגיות מסחריות-אזרחיות. מדובר בשטח פעילות מאתגר במיוחד, שכן הוא מפגיש תחומי ידע רבים שונים ומעלה לדיון מגוון נושאים, חלקם מרתקים וחדשניים.

הקשת הרחבה של הנושאים הכלולים בתחום הליטיגציה האזרחית-מסחרית מחייבת את עורך הדין להכיר את עולם המשפט על כל גווניו ורזיו. כמו כן, נדרשת לו מיומנות בהליכי דיון אזרחי, וניסיון עשיר החיוני לנקיטת מהלכים אסטרטגיים וטקטיים בניהול משפט.

ביישום מוצלח של ליטיגציה אזרחית-מסחרית ישנה חשיבות עצומה להיערכות מקצועית של עורך הדין להכרת התיק לעומקו ומכל זוויותיו, ניתוח הראיות הקיימות בו, הכנת עדים באורח יעיל, הכרת האוריינטציה של שופטים היושבים בתיקים השונים ושל פסקי הדין עליהם הם חתומים, למידת הצד שכנגד, עורך דינו ועדיו, ומתן דגש על מהות הטיעונים המשפטיים והעובדתיים ותזמונם. כל אלה חיוניים להשגת תוצאה מיטבית עבור הלקוח, בין אם בפסק דין ובין אם בהסכם פשרה שישביע את רצונו.

 

העיסוק בתחום במשרד עו"ד עמי סביר

הליטיגציה האזרחית-מסחרית הינה אחד משטחי הפעילות העיקריים במשרד עו"ד עמי סביר. לעו"ד סביר ניסיון של למעלה מ-30 שנים בניהול הליכים אזרחיים בערכאות המשפטיות השונות בישראל. לאורך השנים המשרד מייצג לקוחות רבים, תובעים ונתבעים,  במגוון נרחב של נושאים מנושאים שונים, ובכללם: ענייני חוזים, תביעות חוזים בסוגיות מקרקעין, רישום זכויות שונות במקרקעין, רשלנות מקצועית של מהנדסים, עורכי דין ובעלי מקצוע שונים, הגנה על סימני מסחר וזכויות יוצרים, שותפויות, תאגידים ועוד.

הניסיון וההצלחות באים לידי ביטוי באינספור פסקי דין שנפסקו לטובת לקוחות המשרד, ואשר מפורטים בקטגוריית פסקי דין שבאתר. אתם מוזמנים לעיין ולהתרשם.

זקוקים לעורך דין עתיר ניסיון בהופעות בבית משפט, מהימן, חרוץ ויצירתי, שייצג אתכם בצורה המרשימה והאפקטיבית ביותר? משרדנו עומד לשירותכם בכל עת.

ליצירת קשר לחצו כאן

צור קשר